Šiuolaikinė rinka yra perpildyta įvairių prekių bei paslaugų, verslo subjektai kaip įmanydami stengiasi užimti kuo tvirtesnes bei aukštesnes pozicijas rinkoje, išsiskirti iš analogiškas ar alternatyvias paslaugas siūlančių konkurentų. O atsižvelgiant į tai, kad daugelis gyvenimo bei darbo sričių keliasi į virtualią erdvę, tai aktyviausia konkurencinė kova vyksta būtent internete.
Juk šiais informacinių technologijų laikais didžioji dalis potencialių klientų informacijos ieško būtent internete, todėl labai svarbu virtualioje erdvėje pateikti įtaigią kalbą, kuri suviliotų ir paskatintų vartotojus pasinaudoti paslaugomis ar įsigyti produktus.
Kadangi rinkoje veikia daug identiškas ar alternatyvias paslaugas siūlančių įmonių, tai klientai, ieškantys informacijos internete, apie kiekvieną jų dažniausiai paskaito internetiniuose puslapiuose. Juose pateikta informacija yra tai, iš ko potencialūs vartotojai susikuria pradinę nuomonę apie produkciją bei patį produkcijos tiekėją. Todėl čia turėtų būti pateikti kokybiški tekstai, kuriuose išryškėtų įmonės ar jos gaminių privalumai, konkurencinis pranašumas, svetainės turinys turi taip užkabinti potencialų vartotoją, kad jis nedvejodamas priimtų sprendimą pirkti.
Tačiau pirmiausia, kad verslo subjektas internete galėtų varžytis dėl pozicijų ir klientų, jis turi būti internete. Tai dažniausiai daroma pasitelkiant interneto svetainę. Yra dalis įmonių, naujai besikuriančių, kurios tik įregistravusios savo veiklą jau skuba kuo greičiau pasirūpinti interneto svetaine, kad ir su pačia minimaliausia informacija, tačiau svarbiausia – kad būtų svetainė. Reikia priminti, kad dar visai neseniai tikrai didžiausias dėmesys buvo skiriamas interneto svetainių dizainui, kuriam buvo keliami aukšti reikalavimai, siekiama, kad dizainas būtų kuo išskirtinesnis, įmantresnis ir pan. Visgi dabar tokia pozicija jau kinta ir pradedama suvokti, jog svarbiausia yra ne dizainas, o tekstas. Tai pagirtina. Todėl ir tiems, kurie pirmiausia skuba pasirūpinti interneto svetaine, nepaisant to, kad kurį laiką svetainėje puikuojasi užrašas ,,Informacija ruošiama“, verta pagalvoti apie tai, kad geriau svetainę virtualioje erdvėje pateikti vėliau, tačiau kokybišką, informatyvią bei atliekančią svarbiausias jai priskirtinas funkcijas.
Žinoma, mes neteigiame, jog dizainas nėra svarbu, tačiau visgi turinys turėtų būti iškeliamas į aukštesnę poziciją nei dizaino sprendimai. Dizainas suteikia estetinio vaizdo, grožio, patogumo ir pan., tačiau tekstas šiuo atveju atlieka daugiau funkcijų:
- leidžia potencialiems vartotojams susidaryti teigiamą nuomonę apie įmonę, jos produkciją bei paslaugas;
- pritraukia daugiau lankytojų;
- didina konkurencinį pranašumą;
- padeda formuoti įvaizdį;
- efektyviai didina pardavimus;
- padeda rasti įmonę paieškos sistemose;
- iškelia įmonę į aukštesnes paieškų sistemų pozicijas
Taigi, vienas svarbiausių aspektų, kodėl būtini kokybiški bei profesionaliai parengti interneto svetainių tekstai – interneto svetainės turinys bus matomas GOOGLE paieškos sistemoje, kadangi informacija randama tik tada, kai ji yra. Klaidinga manyti, kad susikūrus interneto svetainę ji bus matoma Google, nes sistema randa turinį, o ne dizainą ar kt. O Google todėl ir tapo fenomenu, kad jam svarbus visas svetainės turinys.